Motivele lui Dumnezeu


De ce am crede ca mintea noastra poate intelege toate intentiile lui Dumnezeu? Pentru ca Dumnezeu are alte motive pe care noi nu le putem intelege. Se stie ca mintea noastra este limitata in multe privinte, iar Dumnezeu care este atotputernic este deasupra mintii noastre. Credeti ca-l putem intelege pe Dumnezeu in toata deplinatatea sa? Acelasi lucru il putem afla si din Biblie: “Caci gandurile mele nu sunt ca gandurile voastre si caile mele ca ale voastre, zice Domnul. Si cat de departe sunt cerurile de la pamant, asa de departe sunt caile mele de caile voastre si cugetele mele de cugetele voastre”. Apoi toti oamenii au devenit pacatosi: “De aceea, precum printr-un om a intrat pacatul in lume si prin pacat moartea, asa si moartea a trecut la toti oamenii, pentru ca toti au pacatuit in el”. Nimeni nefacand bine: “Toti s-au abatut, impreuna, netrebnici s-au facut. Nu este cine sa faca binele, nici macar unul nu este”. Pacatul este o rebeliune impotriva lui Dumnezeu si a ordinii create de catre El, dar Dumnezeu nu ne-a lasat singuri in aceasta lume decazuta. El a continuat sa intervina in aceasta lume, prin trimiterea Fiului Sau, Iisus, pe cruce, pentru ca intreaga lume sa fie mantuita de pacat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu